عشقمونعشقمون، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره

عشق مامان و بابا

روز پدر

1392/3/4 10:57
نویسنده : مامان بهار
326 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامان

دیروز روز پدر بود

و از طرف تو هم به بابا اس دادم وتبریک گفتمچشمک

بابایی هم کلی خوشحال شد

این اس ام اس رو به بابایی دادمبابا جونمی عمرمی قلبمی دوستت دارم و

به شما افتخار میکنم روزت مبارک.قلب

 

عزیزم داشتن پدر خیلی خوبه وتکیه گاهی هست برای من تو

یادت باشه همیشه باید احترام شو داشته باشی.

اون برای تو خیلی تلاش میکنه توهم باید با محبت کردن جبرانشو بکنیچشمک

دوستت داریم عزیز دلمماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (11)

الهه
4 خرداد 92 11:13
آخي الهي خاله قربونش بره.روز باباشه.روز بابات مبارك كوچولو***ايشالا خودت يه روزي يه كادو خوشمل ميگيري واسه بابات



خدا نته خو دون
میسییییییییییی
ایسا...
اسماء
7 خرداد 92 10:17
سلام عزیزه دلم
باعث افتخاره منه باهم دوست شیم


قربونت برم گلم لطف داری
تا ابددونفره
7 خرداد 92 23:51
سلام عزیزممرسی که بهم سر زدی.خوشحالم از آشناییتونبازم میام پیشتروز همسرتون مبارک.خوشبخت باشین


سلام خانومی فدات شم
مرسییییییییی
ممنونم
تا ابد دو نفره ☻♥☻
8 خرداد 92 1:14
با افتخار لینک شدین


ممنونم شما هم لینک شدی
اسماء
8 خرداد 92 10:17
با افتخار لینک شدی
دوست دارم


مرسی فدات شم
منم دوستت دارم
مامان مهرناز
9 خرداد 92 1:29
مرسی از اینکه به ما سر زدی باافتخار لینکت کردم
چه ابتکار جالبی
ان شالله نی نی سالم وصالحی داشته باشین



مرسی عزیز دلم خواهش میکنم
ممنونم شماهم لینکی
مرسیییییییییی
تا ابددونفره
10 خرداد 92 1:18
خصوصی داری
تا ابددونفره
10 خرداد 92 14:06
خصوصی برات فرستادم دیدی بهم بگو چون میخوام پستو حذف کنم
تا ابددونفره
10 خرداد 92 20:02
عزیزم دوباره فرستادم برات
تا ابددونفره
11 خرداد 92 23:34
نمیدونم عزیزم چند بار فرستادم برات.همه تونستن وارد بشندوباره میفرستم
نگاری
22 خرداد 92 22:52
اخی منم بعضی اوقات از طرف پسری به همسری اس ام اس می دم