عشقمونعشقمون، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره

عشق مامان و بابا

بدون عنوان

1392/3/9 14:38
نویسنده : مامان بهار
437 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامان بهاربغل

گلم دیگه یه روز دیگه سال 91 تموم میشه.

عسلم امروز عمه وشوهر عمه داشتن میرفتن خرید به ماهم گفتن بریم

عزیزم حلقه خریدن با شلوار جین وروسری کیف وکفش

مامانی اینقدر ذوق میکردم.مژه

با بابایی برای خودمون هم حلقه انتخاب کردیم.

مامانبزرگ جونت هم(مامان بابایی)بهم زنگ زد گفت انشا... شما برید خرید

راستی گلم رفته بودیم یه مغازه ای یه لباسی بود کوچولو من گفتم برای من خوبه

بابایی گفت اون و باید نی نی مون بپوشه.

یا وقتی لباس بچه میدیدم میگفتم بابایی بلام نمیخلی.

بابایی هم کلی قربون صدقت میرفتخنده

راستی بابایی همش میگه نی نی مون باید شبیه مامان بهار بشه خیلی نازهخوشمزه

نی نی جونم اگه شبیه من بشی بابایی دیگه ولت نمیکنه همش باید بوست کنه.منتظر

مامانی انشا...منو بابا یی هم به موقع مال هم بشیمخیال باطل

دوستت داریمقلب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

عسلی
29 اسفند 91 6:03
سلام جیگمل خاله خوبی؟ :-)
تو کوچولویی دعات زوذ برآورده میشه واسه بابا و مامانت دعا کن که به زودی واسه خودشون برن خرید و اینا :-)
ای جان نی نی شبیه آبجیه خودم بشه دیگه خوردنش واجبه
خاله قربون خواهرزاده ی نیومدش


سلام خاله جونم مرسی شوما خوبید؟؟؟؟
چشم خاله جووونم خیلی دعا میکنم
واااااای خاله گناه دارم خوب
خدا نکنه خاله جوونم
مهری
29 اسفند 91 9:25
وای فدای عروسم بشم الهی
ایشالا یشالا تو و باباییش زودبهم برسید و دست بکار بشید واسه اومدن عروسم


خدا نته خال زونم
مرسی عزیززززززززززم
مامان امیر محمد (وروجکــــ مامانیــ)
30 اسفند 91 18:02
سلم خاله بـــــــــــــــهار عید شما هم مبارک انشاله سال دیگه با نینی نازت تــــــــبـــــــریک بگی گلم



سلام عزیز دلم
مرسی گلم
فدای تو بشم
فاطمه
9 فروردین 92 12:56
سلام عزیزم من هم مثل شما منتظر نی نی هستم خوشحال میشم به وب نی نی من سر بزنی انشاالله زود زود نی نی ات و بغل کنی
پري و امين
11 فروردین 92 13:32
اي جــــــــــــــــــــــــــانم ني ني آجي بهارمو برم بووووووووووووس بووووس
مامانی تنها
18 فروردین 92 19:59
سلام عزیزم سال نو مبارک و امیدوارم دراین سال جدید کامنت پیوند شما با همسری محترم رو بخونم که چندان هم دیر نیست
زهرا
18 فروردین 92 23:36
شاد باشی عزیزم