عشقمونعشقمون، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره

عشق مامان و بابا

خونه دیگه

1392/3/24 3:09
نویسنده : مامان بهار
275 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامانیقلب

گلم اومدم بگم که ما  داریم از این محلی که زندگی میکنیم میریمنگران

یعنی جایی که خونه ی بابایی هست

البته زیاد دورنیست 30دقیقه حالا شایدم بیشتر

فعلا که بابایی پیشم نیست

ولی خوب سختمه درسته داریم میریم تو شهر خودمون

ولی مامانیت اینجا بزرگ شده دیگهناراحت

گلم من تا چند ماه نت ندارم

بس نمیتونم برات بنویسم

نمیدونم زود میام یا دیر اکه دیر اومدمابا بر به دنیا اومدن فندق میام

خدا فندق ومامانشو سلامت نگه دارهاز خود راضی

گلم دلم برای بابایی خیلی تنگ شده

این روزا خیلی سخته

ولی انشا... شما اومدی همه چی برای تو اسون میشه

خداحافظ عسلمبای بای

 

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

نگاری
29 خرداد 92 8:22
امیدوارم همه چی به کامت باشه
مامان ساتیار
5 تیر 92 22:19
سلام، وقت بخیر.امیدوارم که حالتون خوب باشه. ساتیار در جشنواره ی تابستانی نی نی وبلاگ شرکت کرده...خوشحالمون می کنید اگه بهش رای بدین و با یک پیامک، عدد 103(صد و سه) را به شماره ی 20008080200 (دوهزار هشتاد هشتاد دویست) ارسال کنید. از لطف شما ممنونیم – شاد و سلامت باشید. http://satyarjun.niniweblog.com

7 تیر 92 0:48
سلام سلام اینو بخونید: البته من ننوشتما یکی برام فرستاده ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید. خوب وقتی دیدیش یادت نره به ما بگی موفق شدی منتظرما.........ا
بابای یسری جان
17 تیر 92 17:53
باز هم سر زده بیایید ، کمی آشفتگی بد نیست ، آن وقت ، تکاندن شانه های پر غبار، و مرتب کردن ِموهای پریشان ، بهانه ای می شود برای زندگی ام . شرکت دخترم در جشنواره تابستانه نی نی وبلاگ بهانه ای است برای آشنایی بیشتر با شما و پذیرایی از قدوم سبزتان در وبلاگ یسری دختر خوش قدم.
خاله آویسا
2 مرداد 92 3:22
سلام دوستای عزیزم.من تو جشنواره نی نی شکمو شرکت کردم. لطفا به من رای بدین برای این کار عدد 527 رو به شماره 20008080200 اس ام اس کنید. من اولین باره که تو جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کردم و خیلی دوست دارم برنده بشم و به کمک همتون نیاز دارم همتون رو می بوسم ان شاالله بعدا جبران کنیم به ما هم سر بزنین خوشحال می شیم
fati_k21
17 مرداد 92 10:52
سلام عزیزم...بالاخره وب نی نی نازت برا منم باز شد