عشقمونعشقمون، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره

عشق مامان و بابا

بدون عنوان

1392/2/11 21:31
نویسنده : مامان بهار
494 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامان و بابا

امروز روز زن وروز مادره

خوب بنده که هنوز مادر نشدم

جزو کسایی که باید بهش تبریک بگن حساب نمیام ولی بابابیی گلت بهم صبح تبریک گفت

بعدش گفت نی نی مون بهت تبریک گفته

گفتم نه خوابیده

گفت بیدارش کن ببینم پاشو نی نی پاشو

عزیزم بابایی داره زحمت میکشه برای ایندمون انشا.... موفق میشه

راستی لازمه بهت بگم که تو بهترین مامانبزرگهای دنیا رو داری

خیلی گلن خداییش

نی نی جونم بعضی موقع ها از زبون شما به بابایی اس میدم

چند شب پیش بابایی میگفت بهت پسرم

بعدش گفتم من مامانی مو دوست دارم گفت اصلا دختری.پسر مامانیه

شما هرچی باشی دوستت داریم.

خداحافظ عزیزم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

خاله سوگند و دائی مصطفی
11 اردیبهشت 92 22:36
الهیییییی دائی فدای قد و بالا تبشه که نیومده جات و باز کردی و دلبری رو شرو کردی
جیگرتو دائی مصطفی ت بخوره که انقده نازی...
الهی هر چه زودتر بیای
با نفسیه دائی دهوا نتونیاااااااااااااااااااااااا..آفرین


خدا کنه دایی جون
نه دایی من نی نی خوفیم
میسی دایی زووووووووووووونم
پري و امين
17 اردیبهشت 92 22:05
واااااااااااااااااااي اي جاااانم
ني ني مون رو نگااااااااااا چخد بزرگ شده
ميدوني الان كه داره اين كامنتا رو ميخونه مثلا 5 يا 6 سالشه واااااي خاله فدات شه
بووووووووووووووووووووووووووس


قربون خاله ی مهربون
وااااااااااااااای
خدانکنه خاله جونم